Меню сайта
Статистика
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
БібліотекаШкільна бібліотека from mixot
Звітпро проведеннямісячника шкільних бібліотек.На виконання наказу Департаменту освіти і науки від 21.09.2015 року №0492, наказу Міністерства освіти і науки України від 12.08.14р. № 931 та з метою розкриття потенційних можливостей шкільної бібліотеки, підняття її престижу, привернення уваги вчительської, учнівської та батьківської громадськості до проблем шкільної бібліотеки та популяризації читання в Україні з 01 по 31 жовтня проходив другий місячник шкільних бібліотек під гаслом "Виховуємо громадянина - патріота України". Метою місячника шкільної бібліотеки є популяризація книги, яка виховує в учнів почуття любові до Батьківщини, її звичаїв, культури та патріотизму. Цьогорічний Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек має сприяти втіленню основних положень «Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді», затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 16 червня 2015 року № 641, приверненню уваги до проблеми патріотичного виховання у нашій державі, розкриттю виховної функції шкільної бібліотеки, об’єднанню зусиль педагогічного колективу і бібліотеки щодо розвитку патріотизму зростаючої особистості. В рамках місячника в бібліотеці Андрівської ЗОШ І-ІІІ ст. були проведені різноманітні заходи, які привертали увагу учнів до бібліотеки та книги: - Інформаційний стенд про початок місячника шкільної бібліотеки. Старт акції "Подаруй бібліотеці книгу".
- Стіннівка "Наш земляк - видатний художник". - Виставка міні-репродукцій картин Грабчилєва А.С.
- Конкурс на патріотичну закладку до книги.
2 клас 3 клас 4 клас
- Книжкова виставка "Я маю право на життя. Я хочу добре жити".
- Виготовлення збірки авторських віршів "З Україною в серці". - Бібліотечний урок "Книжкова лікарня".
- Книжкова виставка "Книги-ювіляри 2015".
ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У РОБОТІ ШКІЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИВИКОРИСТАННЯ |
Поиск
Календарь
Архив записей
національна горяча
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||